Kanal 2 uus reisisaade "Kaugele Siit" käis Tenerife24'l külas!

Produtsent Tiina Park, saatejuht Andres Dvinjaninov, kaameramees Manfred Vainokivi ja Tenerife24 kinnisvara ja ekskursioonibüroo omanik Eike Feigenbaum Tenerifel

Meie väike, aga tohutult mitmekesise loodusega ja lõputult elamusi pakkuv Tenerife saar on juba päris pikalt triumfeerunud kui paljude eestlaste üks lemmikutest turismisihtkohtadest! Meie Saaremaa suurune saareke, mis peidab endas kuute eri mikrokliimavööndit, rohkesti ajaloolisi ja kultuurilisi vaatamisväärsuseid, tohutul hulgal meelelahutusvõimalusi, imeilusaid hotelle, nii kuldse kui ka musta laavaliivaga randu, loorberimetsasid, mägesid, vulkaanilist maastikku, ja kui natuke lähemalt vaadata, siis ka nende vahel pesitsevaid kohalikke eestlasi nagu meie!

Legendaarne produtsent, ajakirjanik, režissöör ja operaator Tiina Park ning armastatud näitleja ja saatejuht Andres Dvinjaninov leidsid ka uue Kanal 2 reisisaate “Kaugele Siit” jaoks üles meie saarelt just meid, kohalikke Tenerife eestlasi. Kuna Tiina Park tegi sel korras Tenerifest juba neljandat saadet, oli meil lausa hasart leida siit kohti, lugusid ja inimesi, keda veel kajastatud polnud. Leidsime nii mõndagi, tutvusime Tenerife imedega ning juba esimesel päeval ei maganud me mitte sisse, vaid tegime juba kell 7 hommikul katuseterrassil koos ühe virgutava hommikuvõimlemise ning tervitasime Tenerife päikest katuseterrassilt!
Edasi suundusime juba otse kuurorti südamesse, kuulsa Las Americase peatänava ehk nn “kuldse miili” äärde, et uurida, mis toimub meie Tenerife24 kinnisvara ja ekskursiooni kontoris ja sealt poole minutilise jalutuskäigu kaugusel asuval populaarsel liivarannal nimega Playa el Camison, et ajada juttu nii saarele kolimisest kui siinsetest ettevõtmistest ja kinnisvara rentimise ning lausa ostmise võimalustes, saare võludest ja eripäradest jpm.

Järgnevatel filmimispäevadel, mille võttegrupp veetis meie seltsis, said meie kuulsad külalised kuhjaga põnevaid elamusi ja imelisi filmikaadreid Tenerife24 Suurelt Saaretuurilt, kus üks tuuriklient ostis külalauliku käest Andresele kitarrikasutusõiguse mõneks looks ning Andres oli meeleldi nõus eesti keeles meile laulma-improviseerima ja vaikselt kitarri sõrmitsema piraadiküla Masca piraatidele ja imekaunitele kevadiselt õitsvatele mandlipuudele. TV legendid jõudsid taastervitama vägevat El Teide vulkaani, lasid meie giid Gennol juhatada mõtted sajanditetagustesse lugudesse seiklema, üheskoos vaadati üle veel hulganisti Tenerife kõige silmapaistvamaid vaatamisväärsusi ja ilmaimesid.
Muidugi, ei tohiks mainimata jätta ka maitsekat vahepala, veinidegusteerimist Malvaasia veini muuseumis, sest seda veini armastasid tuliselt nii Katariina II, sajanditetagune kuulus südametemurdja Casanova kui ka William Shakespeare.
Meie seiklejad jõudsid veel järneval päeval naudelda ka Gurmeetuuril, kus meie armastatud saatejuhile eraldati toidulaud otse Atlandi ookeani kaldal ning kus filmigrupiga ekskursioon peatus rikkaliku ajalooga La Laguna linnas, et seal gurmee- ja kultuurielamusi leida! Ja see polnud veel sugugi kõik! Meie legendaarne TV seltskond sai osa ka millestki skandaalsest… punase vaiba peal šhampust rüübates astuti stiilselt mööda elegantset koridori viietärni hotelli GF Victoria suurde peosaali, kus nauditi viiekäigulist õhtusööki, peeneid jooke ja eriti skandaalselt erutavaid tantsunumbreid varietee ehk burlesque etendusel Scandal Show’l!

Filmigrupi Tenerifel viibimse aeg oli meeletult intensiivne ja oli absoluutselt hiigelsuur privileeg ja au näha legende oma parimas elemendis ja meeletu professionaalsusega väsimatult tegutsemas. Nagu need, kes Tenerifelt juba käinud teavad - ei ole siinse saare imelisi nurgakesi võimalik kunagi küllalt avastamas käia - nii ootamegi teid armsad Tiina Park, Andres Dvinjaninov ja operaator Manfred Vainokivi kaaskonnaga peagi tagasi Tenerifele uute projektide ja ettevõtmistega, ning mis peamine, puhkama ikka tulge kohe varsti meile tagasi ka! Atlandi ookean, vulkaan El Teide ja meie Tenerife24-s ootame!

Kust ma saadet vaadata saan?

Kanal 2 uhiuut reisisaadet “Kaugele Siit!” näed klõpsates SIIA

Mõnusaid elamusi ja tule ka Sina meile Tenerifele külla!

Vaata ka kaadreid eesriide tagant: